Idag känns det som om det mesta

har gått i 1000 "knyck", relativt tidigt på jobbet. Nästan full barngrupp.
20 dag knut= Julgransplundring.
Husmöte på jobbet. Jag bestämde mig för att inte åka hem emellan.
Jag sparade på både miljön, bensinen och mig.
Henric var hemma så att hundarna hade det bra,gjorde att jag unnade mig en tupplur på jobbet.
" Nova" får representera gänget i kväll. Bilden är "ärligt" stulen från kennel Karesindas hemsida.
På tal om Nova så kan jag berätta att,hon på sin tid var en väldigt efterfrågad valp.
Nu är det Cute som,flest människor har hört av sig om från när och fjärran.
Cute kommer att bli Dansk, vi skall bara klara ut reglerna för valp till Danmark.
Det finns flyttplaner för flera och med tiden får ni veta var de hamnar.
Nu väntar sängen och en bra bok, så hoppas jag att månen börjar bli något mindre så att sömnen blir bättre än föregående natt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril