Familjens yngsta

sov väldigt gott hela natten. Hon gick själv in och parkerade i valpgaraget, dvs, en transport bur utan dörr som vi ställde in i sovrummet för att hon skulle kunna dra sig undan om hon så önskade.
Den unga damen sov där hela natten och vaknade inte förr än Tekla kröp in och väckte henne.Resten av dagen har gått åt till att upptäcka omvärlden och innevånarna i denna familj.
Här flirtar hon diskret med Maja.
Posering för att visa höger sidan.
Så visar vi upp vänster sidan.
I bland var det full fart framåt.
Tekla är en kul kompis.
För egen del har jag hållit mig i rörelse så mycket som möjligt.
Jag kan inte sitta så detta inlägg blir nedtecknat lite då & då , sådär i förbifarten.
Ja, det är väl bra att hålla sig i farten, speciellt som vi blivit ÅLAGDA att utöva 2X ½tim puls höjande aktivitet i veckan utanför arbetstid.
Nu tror jag ju inte att det egentligen är något problem för min del,möjligtvis att det slår lite ojämnt.
Ena veckan kanske det blir 10 ggr eller fler och en annan vecka lite mindre.
Det som stör mig är att" storebror" skall kontrollera min fritid.
Okej! Nu är det i alla fall gjort för denna vecka,men i dag har jag spelat teater så bra att jag tror inte ens att käre maken upptäckt hur illa det är med min rörlighet.
Kryddan!!! ja,men visst är det en bra bild på startsidan??
Jag gillar den i alla fall, jag tycker att en del av hennes stolthet lyser igenom.





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril