Kameran är med Henric

på jobb i dag ( han fick på "nåder" låna den). Jag har ju en del bilder liggandes på datorn, så ni får nöja er med "skåpmat" men de är inte så gamla utan togs i lördags. Med tanke på att solen sken på oss här nu på eftermiddagen så representerar de väl i alla fall lite härlig höst.
Ja, jag håller med, igår var det inte alls lika fint väder
( i allafall inte här).Vera tar vara på de roliga hinder som finns i skogen
Leker Kryddan kurragömma i blåbärsriset?
Mera balansgång
Då var det "Trattisar" i korgen, igår kom Henric hem med gula kantareller, även det fullt ät bart.
Dags för hemfärd.
Det gick riktigt bra att jobba i dag och som vanligt känner man sig välkommen av både stora & små.
Trots det var det skönt att sluta tidigt och komma hem till glada hundar och njuta av solskenet.
Så väldigt mycket har jag ju inte varit ute när jag var krasslig och därmed inte hundarna heller,men nu börjar vi komma i balans igen.
Just nu spelas visdoms ord på radion, Det är dagarna som går som är livet...Inte för att Carola tillhör mina favoriter men, just den strofen kan jag väl hålla med om.





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril