Ge f---n i min spindel

Cookie gör sig till för att få vara med i leken,men möts av ett visst motstånd.Titta vad hon krumbuktar sig,allt enligt språklexikonets regler.
I stället för spindeln så fick hon vara med och testa hur det är att leka med en bläckfisk.

Dragkamp är något som de flesta hundar gillar.
I kväll SKA jag lägga mig tidigt,egentligen nästan nu.
I morgon skall jag nämligen upp i den så kallade svin ottan ( runt kl 04:00).
Ja, det låter som om jag vore på väg till en utställning, men så är inte fallet.
Jag börjar jobba 05:30, vilket inte tillhör vanligheterna.
Vad som dock tillhör vanligheterna är att jag behöver tid för att vakna.
Jo, visst kan man kliva ur sängen , hoppa i kläderna och fara åstad.
Jag känner att för egen del vill jag vara vaken innan jag sätter mig bakom ratten.
Ni skall trots det inte inbilla er att jag lyckas få i mig någon frukost i den arla morgonstund.
Ett oros moment är att det är fullmåne i natt, något som oftast har en negativ inverkan på min natt sömn.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril