God morgon eller

nu är det faktiskt förmiddag.För egen del är läget ganska snuvigt,så det är skönt att jag har en relativt kravlös helg framför mig. Jag hoppas verkligen att inget oväntat besök dyker upp. På tal om besök så skulle jag ha åkt för att hämta hit Ann G på en fika. Kvinnan i fråga ringde mig för en dryg timme sedan och berättade att hon var magsjuk, vilket gjorde att hon föredrog att stanna hemma( med tanke på att ,jag så lätt kan få den åkomman på jobbet så tycker jag att hon fattade rätt beslut). Sovmorgon
Efter frukost har man väl rätt att vila lite??
Ebn viss grönska är det fortfarande även om
en hel del av naturen
nu har antagit en gyllene nyans.


Solen skiner över oss här i Målskog,
vilket bidrog till att jag avnjöt både påtåren och tretåren ute i trädgården.
Tack och lov att man bor som man bor så ingen mer än hundarna ser mig, när jag strosar runt i morgonrock, benvärmare och "foppa tofflor".
Nu bör jag nog ta mig en dusch och bege mig ut i världen för att handla lite mat. Jag tänkte bege mig ända bort till världs metropolen Ödeshög.
Gränna i all ära,men som bekant,omväxling förnöjer.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril