Planen verkar hålla

Ja, att jag skall jobba i morgon, förkylningen har väl inte släppt helt, men det är en kort dag och jag är dessutom ledig på fredag, så det borde gå.
Viktigast av allt är väl att jag inte smittar längre
( men det gjorde jag väl kanske i måndags) Vill man inte vara ute i regnet så kan man gömma sig under rutschkanan och äta gräsrötter ( vilken diet!! men det är inte bara den dräktiga som gillar det).
Fullfart i regnet, men trots sin snabbhet blir hon blöt ändå.
Stackars Vera, hon hoppar till när man nyser, och nyst har jag gjort en hel del de senaste dagarna ( så nu borde hon vara van)inga diskreta små fröken nysningar här inte utan det har ekat mellan väggarna.
Nu skall jag se om jag kan locka maken att spela MIG med mig??
Det funkar ungefär som TP.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril