Kylig morgon

Se så skönt det ser ut att ligga kvar i sängen,som jag motvilligt lämnade i morse.
Undrar just om Kryddan retar mig för att jag behövde gå upp eller om hon är trött på mitt fotande??
Minus & frost på morgonen så det var till att skrapa rutan . Det är färre barn denna vecka på grund av höstlov, så det har varit ganska lugnt de senaste dagarna.
Vi hade ett avdelningsmöte på jobbet i kväll, så jag var inte hemma på "riktigt " förrän kl 19:15, men då var jag HUNGRIG, så även Henric som varit i väg en sväng.
Räddaren i nöden blev varma mackor.
Nu skall jag bylta på mig och gå ut med hundarna , men det värsta är väl att man piggnar till i kylan.
Tur att jag har en bra bok som väntar, och vetskapen om att jag i morgon kan sova ända till kl.....07, känns bra.
( brr... vi borde nog ha eldat i kakelugnen)











Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril