Sprätt på tillvaron

Ja, det är något som " Kryddan" ser till att det blir. Kryddans midje mått är inte vad det har varit ( inte mitt heller, men jag tror att det beror på olika saker och för min del tog det väldigt lång tid att utöka till det nuvarande måttet). Det där sprättandet är något hon och Maja har för sig och även Skrutt kunde sprätta.
Kryddan brukar till och med kunna sprätta på kommando.Inga fel på knäna här inte.
Maja håller span .
Kan det vara efter husse??
Henric var ute i skogen,men i stället för att stolt komma hem med en älg över axlarna, så kom han bara hem dragandes med en och annan älgfluga.
För er som ännu inte har varit tvungna att konfronteras med älgflugor, så kan jag upplysa om att både norrlands knott och fästingar i mängd är trevligare umgänge.
Den yngsta sköter sig bra, i natt sov hon i en helt vanlig liten hundkorg ( hon börjar bli trygg & kräver inte tak över huvudet längre)
med en fleece kudde fylld med frigolitkulor ( varmt & mysigt).



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril