Regnet det bara öste ner

Ja, jag vet det finns inget dåligt väder & jag älskar hösten, men jag hade trots detta föredragit uppehålls väder i dag. Om det inte regnat så infernaliskt så hade jag säkerligen använt kameran betydligt mer.
Trots detta ös regn så dök det upp 23 hundar och ännu fler människor.
Alla hundar var dock inte Papilloner,utan 3 st var av större modell.
Destiny Height´s ungdomar har full fart in i framtiden.
Yoyo & Tekla tar för sig av livet och njuter av att röra sig fritt.

Zippo behagar stå stilla ett litet tag, att han har hunnit torka efter regnskurarna gör ju att fotot blir riktigt bra.
Han blir snygg den killen.
Majas syster Pepsie sitter på tork i mattes knä.
Woodi ser inte ut att ha blivit torr bakom öronen ännu.
Broder Wiz(ard) verkar också vara ett blötdjur.
Xolo / sudden med husse tar en fika paus.

"fina " fröken Happie, höll sig inomhus så mycket som möjligt.

Zorro, stolt fader till
Yammy/ Zita
och Yoyo.
Om jag nu har tur så finns det andra ( Malla?) som har fotat mer än jag , så att jag kanske kan göra en galleri sida från valpträffen.
Tack för att ni kom, det var så trevligt att se er alla och jag hoppas på att vi gör om det ( i bättre väder) nästa år.
Nu måste jag nog sluta, för batterierna i musen är på väg att ta slut, ja, jag vet det låter det, tur att inte svärfar har tillgång till internet,för jag är övertygad om att han skulle ha missförstått det hela.












Kommentarer

Kristina sa…
haha tur att inte allt behöver batterier...

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril