Jag har förstått att

det finns några därute som har en viss abstinens beroende på att jag inte tog mig tid att skriva ner några rader i går. Att jag avhöll mig från det beror nog delvis på omtanke,...jag har såååååå...mycket i huvudet just nu och utgår ifrån att att det inte finns någon som orkar läsa alltför många spalter av mina tankar. Därav ransoneringen.Att mina bästa tankar tillkommer i duschen eller på skogspromenaden är kanhända inte förvånande, men än så länge har jag ingen telepatisk kommunikation med min dator trots att jag delvis lever i en sladdlös värld. Från valpträffen har jag fått bilder på Happie & Vanessa, Happie är närmast kameran. Som ni ser så efter regn kommer solsken.
Simma lugnt inte bara i Fablernas värld.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril