Bättre



Verona / Titli Leker med sina julklappar
I dag mår jag betydligt mycket bättre
( även utan semlor)
Jag vågade mig på rostat bröd till frukost, men det känns fortfarande bra att ha nära till toan. Det finns däremot vissa komplikationer förknippade med illamående. Jag får ont i ryggen,konstig koppling eller hur??
Egentligen är det inte så konstigt, när man spyr så bestämmer man inte helt själv över kroppen och man spänner sig ofrivilligt. Jag får försöka röra på mig i dag och mjuka upp min stela kropp så att jag är redo att arbeta i morgon igen( det rekommenderas att man skall vara hemma minst 48 timmar vid mag sjuka).
Här var soluppgången verkligt vacker, ett rött sken över trädtopparna, nej ingen kamera var framme, å andra sidan skulle ingen bild kunna göra rättvisa av dagens morgonrodnad. Nu skall jag surfa vidare , så jag får se vad Uggla har haft för sig sedan jag sist kollade,därefter skall jag invänta den utlovade snön och se om SMHI har rätt den här gången. Kanske får jag anledning att återkomma om det eller annat under dagen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril