Slutkörd

Jobbade, Och på jobbet dansade vi ut julen vilket fick mig att sakna "barnbarnet" Michael som var med när vi dansade in julen. Kom hem promenerade med Pappisarna,stupade därefter på sängen.
Ja, jag tog en siesta( slutade tidigt i dag).
Även om det tar emot att räkna hundarna på bilden eftersom det i mitt tycke fattas en , så är alla där.
Skönt med värme och närhet från sina nära när man känner sig trött och sliten.
Efter siestan, bjöd husets husse på en utsökt middag.
Ja, vi gillar båda att laga mat, men för tillfället så jobbar jag mer än maken så han står för en hel del av markservicen.
Ut med jyckarna igen en liten sväng.
Därefter Filmtime!!!
Ja, DVD förståss... vi har fortfarande ingen TV och tänker INTE skaffa någon inom den närmaste .........tiden.????
Lite besviken är jag dock över alla som lovat att spela in det enda program som jag " behöver" se på ett år!!
F_n , polarna! inte en enda DVD eller usb -pinne har dykt upp i min ägo med min kompis KARL BERTIL JOHNSSON.
Okej, nytt år , så ni får väl en chans till, men lite besviken är jag .
Om jag återgår till filmtime , så hade vi riktigt kul!!!
Robin Hood, a´la Mel Brooks. Men in thights
En humor som passar både Henric & mig.
Vi har båda sett den förr, dock inte tillsammans, men nu var en annan gång och ett annat tillfälle, vi såg nya klipp och humoristiska vinklingar.
Mel Brooks har gjort många kul filmer och jag gillar verkligen, det våras för Sheriffen, men den här är roligare.
Skulle det nu vara någon Norsk läsare så kom i håg att rolig på Svenska och Norska har helt olika betydelse.
En tanke till, Kusin Lotta som har hittat hit! Har du sett att jag faktiskt grattade dig på din födelsedag!!!
Ja, offentligt på bloggen.
När du fyller år vet du ju själv så kolla läget.
mer följer, troligen i morgon.

Kommentarer

Anna sa…
Nu har även Lottas dotter hittat hit! Ska bookmarka din blogg nu o följa dig, maken o dogsen. Vet att mamma skrev att jag också bloggar , men jag är inte ens i närheten av dina ambitiösa inlägg. Måste bli bättre på det.
Jag var förresten på My Dog - mässan i Gbg förra helgen, o nu slår det mig att det kanske du också var? Synd i så fall att jag inte kom på det tidigare!

Stor kram till er allihop (har svårt att räkna alla hundarna på bilden, de flyter liksom ihop... är det 6 el 7?)

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril