Utan dig vårt liv går vidare,men hur???




I kväll har vi bevittnat hur livet rann ur vår älskade Skrutt!
Helt frisk, pigg på dagens promenad,
men oturen var framme, en köttbit föll ned på golvet.
Jag tänkte mig inte för utan tänkte att den kan hundarna få.
Den tanken resulterade i att Skrutt satte i halsen och blev kvävd, trots upplivnings försök så dog hon i min famn.
Jag älskar alla mina hundar men ett liv utan Skrutt känns , väldigt tomt och futtigt.
Skrutt hade en personlighet utöver det vanliga och det kan nog nästan alla som mött henne bekräfta.
Aldrig mer skall jag vakna av att Skrutt vill komma in under täcket.

jag hör av mig när jag hämtat mig något.
Lala

Kommentarer

Kristina sa…
tänker på dig...
Kram till er alla!
Anna sa…
Sitter här o fäller en tår, o ber om ursäkt för mitt kanske nu i efterhand något klumpiga inlägg nyss, Jag började läsa bloggen från idag o gick bakåt, så jag insåg inte att ni just förlorat en älskad hund. Huh så hemskt!
Kram igen!

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril