Heja Norge!

Här om dagen var det mycket snö en bit utanför Oslo i Vollen där Tika/ Tequila bor med sin familj.( Skruttunge)
Tack Sylvia för alla fina bilder.
Jag tror fast jag är om möjligt virrigare än vanligt just nu att Tika skall ställas ut i helgen 12/1 men jag är inte helt säker. Kanske är det till och med så att Merrys förstfödda avkomma av honkön Nova också skall ställas ut. För säkerhets skull så håller jag tummarna och hoppas på en rapport från grannlandet.
Jo, jag har jobbat i dag........men det är inte så lätt. Nya tag i morgon och en tacksam tanke till att mitt arbete verkligen kräver min närvaro när jag är där. Just nu känns dock mina arbetspass längre än vad jag pallar.
Nå, vi går ju mot ljusare tider. En ljuspunkt vore väl om Magnus Uggla behagade komma hem från Thailand snart, så jag får veta hur han haft det, fast det är inte så viktigt just resebeskrivningen utan jag saknar hans dagliga inlägg oavsett vad de handlade om.
Simma lugnt

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril