Mimmi


I dag går mina tankar i första hand till Mimmi, som fyller år.
Jag hoppas att Sanna och Håkan ger henne extra god mat och uppmärksamhet.
Vädret! ja, jag kan inte låta bli att kommentera det.
Gårdags kvällen var kylig,och marken täcktes av 3 cm snö, så härligt det blev ljust.
En fördel till , slapp sanden i sängen, i och för sig en billig variant på Body scrub, men den kan jag klara mig utan. I morse var marken åter grön och risken att stupa i de gropar hundarna så glatt gräver var minst sagt överhängande i det kompakta mörkret. Om jag nu försöker se något positivt i detta så okej jag slapp skrapa bilrutor.
Lika glädjande som i somras när man slapp vattna gräset.
Gistedt skaffa dig reflexer , så vi får ha kvar dig länge.
Streta fram längs livsfarliga R 50 i mörker kan inte vara dagens höjd punkt.
Brewitz jag är på bättringsvägen, jag kan tänka mig en semla,med varm mjölk.
Magnus Uggla, vad e du för karl som inte kan fixa lite käk till Lolo och barnen??
Jag kommer förvisso forsätta läsa bloggen, jag misstänker nämligen att du bara försöker spela lite matcho ibland in för oss i publiken.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril