Ny storm, denna gången tydligen namngiven

Ärtan/ Petite Poi, jag vet inte om jag redan har använt denna bilden , men om mitt minne är svagt, så får jag väl hoppas att ert är det också.
Nu har vi förberett oss för ännu en storm och är beredda på strömavbrott.
Själv kan jag faktiskt tänka mig att stupa i säng snart, men ok, det vore ju trevligt att hinna läsa några rader. Nåja, vi blir nog uppe minst 2 timmar till om jag känner oss rätt.
Vad det är för dag i morgon tror jag de flesta vet, att jag slutar tidigt, det vet jag och glädjer mig åt.
Att det inte känns så meningsfullt att skura golv just nu, vet säkert många fler än jag.
Den här helgen skall husse inte jaga,( säger han).

Kommentarer

ÅÅÅÅÅÅÅ, hoppas ni inte blåser bort, se till att hålla alla små flickor kopplade, skäggiga damen står nog säkert utan!!

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril