Solsken














Solen sken över oss stora delar av dagen, härligt att ana ljuset igen.
Även fåglarna gav ifrån sig läten av "glädje"??
Husse var i storskogen på jakt. I hans skog så blåste det så mycket att han var genomfrusen vid hemkomst. En liten glögg 2007:ans, och eld i kakelugnen hjälpte.
Nu finns Julie även officielt presenterad på hemsidan med stamtavla .
Nejdå, hon har inte tagit Skrutts plats, det kan ingen göra, se bara så fint min Webbmaster presenterat nykomlingen
Här är barr fritt!!
Ja, men jag lät ju barrträden vara kvar i naturen så det är inte så konstigt.
I övrigt så hänger alla stjärnor kvar.
Min käre make fyller år nästa helg och i hans familj var julen alltid kvar tills efter Henrics födelsedag.
En vana som jag snabbt anammat.
Okej, det var inte svårt för min mamma var av den åsikten att hade man en gran så var det tråkigt att slänga ut den . Speciellt om den skjutit nya skott.
Nya skott var inte så ovanligt på granarna i mitt barndomshem så i bland hade vi julen kvar en bit in i februari, tills vi lyckades övertala vår kära moder att det var dags för hemmet att få en ny stil.
Wizard har hört av sig och mår alldeles utmärkt så för er som känner till den unga Lotta sonen är det väl bra nyheter.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril