I morgon är det äntligen fredag

Vera kan hålla samma tempo som mor och mormor.

Jag brukar ju tycka att fredagar är bra,så även nu. Jag trivs bra på mitt jobb, men denna vecka när långledighet satt sina spår hos oss alla känns det mer behövligt än vanligt med helg.

Barnen och vi vuxna har väl vänt en hel del på dygnet och skaffat oss lite andra vanor. Det är väl även så att en del av barnen som inte setts på ett tag behöver "göra upp igen " om vilka regler som gäller.

Jag är övertygad om att det samma gäller i många skolor , även där barnen är betydligt äldre än hos oss.

För egen del tänker jag just nu att, ja, jag har överlevt ganska precis en vecka utan Skrutt.

Tomthet och saknad råder i vårt hem, men vi är så tacksamma överatt vi har de andra hundarna och varandra så visst det går väl.....mot ljusare tider så småning om.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril