Hallå där ute !

Två vackra flickor som matchar varandra väl i ringen
Tika på utställning


Nej då, jag är varken vild eller skild.


Solen har gästat oss stora delar av dagen och stormen har bedarrat, så väder mässigt har dagen varit ganska så angenäm.


Jag håller på att plocka ned diverse julbelysningar, fy så tråkigt!!!


Det är betydligt trevligare att pynta till advent än att se hur naket det blir när man plockar bort de små sakerna som sprider ljus och trivsel till jul.


Ja, jag vet att ett botemedel är TULPANER, men det har jag inga.


När jag ändå beklagar mig så har jag i dag fått höra att Mimmi ( Julies mamma) varit väldigt sjuk. Tack och lov är hon på bättringsvägen.


En annan vän ringde och berättade om kejsarsnitt på sin tik, 2 valpar lever, men tiken har ingen mjölk. Jag har sagt det förr, frimärks samlande vore väl lugnare för nerverna.


Nu är det inte troligt att jag blir filatelist, jag trivs alltför bra med mina hundar och är nyfiken på att se resultaten i framtiden.
Nu skall jag nog pyssla om maken lite på födelsedagen.
Brewitz det finns 2 konditorier,flera krogaroch Pizzerior i Gränna, så du behöver inte svälta om Älgen tar slut i vår frysbox.

Kommentarer

Nej Tack, min nya diet består av semlor, varm mjölk och chokladkakor...

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril