Illa! jag mår illa !!

En mycket ung Maja hälsar på ännu yngre Lotta barn


Det är inte alls Herr Ugglas fel,Snarare blir jag lite uppiggad av att läsa hans Blogg.


Sonen Ruben verkar vara en skön kille,trots att han inte gillar russin.


Själv har jag väl fått en släng av sjukdomen som gör att man måste tillbringa tiden på eller i närheten av toaletten. 2 koppar te och 2 ynkligt små kex har jag fått i mig, nu börjar jag bli hungrig men jag vet inte vad jag skulle våga äta. Säkerligen kommer jag också snart få ont i huvudet pg av koffeinbrist. När jag nu ändå klagar, så undrar jag vad SMHI har för sig??? För här finns ingen snö!!! Jag känner mig dock inte manad att ringa klagomuren.

Kommentarer

Lala!! Det är helt enkelt näringsbrist, du har inte fått i dig tillräckligt med fett. Se genast till att Henric åker och köper dig ett par tre semlor så ska du se att det snart känns bättre.......Jag har en fantastisk diet just nu, har inte mått illa på flera dagar. Ett friskt, sunt liv innehåller fett och Treo!!
Kristina sa…
kort info Britt har snö i Ölmstad...Hoppas du känner dig bättre och att vi ses snart

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril