En sån härlig

morgon!! Att det var vindstilla var det första jag lade märke till när jag klev ut på tunet i morse. Frost i gräset och en underbart klar luft gjorde tillvaron ännu skönare.
Nästa gång jag gick ut igen efter det att hundarna fått sin frukost så sken solen ( jag började sent i dag).
Väl på jobbet var det väl inte så kul med en sjuk kollega, men vi fick vikarie och en bra sådan så dagen flöt på.
Solen hängde kvar över oss här i Gränna trakten så vi hann med att gå ut en stund på eftermiddagen också. Här är en leksugen liten tjej
som får fart på en lite större tjej

efter en del över talning
så blir det drag kamp.
Detta skedde för några timmar sedan, därefter blev det rast vila.
Nu har leken övergått till ta mig om du kan och i ärlighetens namn måste jag erkänna att de varierar sina roller som jägare & byte.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril