I vårt hus har vi de senaste dagarna fått

fler valpar. I bland kan man ju tycka att det är mycket väsen för .....???
Men för Stella så har det tagit minst 2 dygn att nedkomma med denna lilla varelse som har storleken av ett ordinärt frukostägg,men jag tror att den i jämförelse med ett frukost ägg är något underviktig.

för Stella är den däremot JÄTTE VIKTIG!!!
Jag kan trots det inte påstå att jag har uppskattat hennes bäddande bland luddar och annat, ej heller hennes försök att komma in under soffor eller andra möbler. För inte så länge sedan trodde jag att det var jordbävning men, det var bara Stella som skulle in under utemöbeln för att valpa lite till.
(Tur att herr Nilsson ligger i tvätten)


Nu hoppas jag på en lugnare natt !

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril