Om man inte är trött

på valpar så bjuder dagens blogg på färska bilder. Valparna är ju 2 veckor i dag och växer som de skall. Tillgången i mjölkbaren är riklig och öppet tiderna är fortfarande väldigt generösa. Kryddan är en utmärkt mamma. Från vänster Autumn Leaf ( Leffe) Han som var störst är nu minst och väger406g, bredvid honom ligger Ain´t she Sweet ( Sweet) hon som var minst väger i dag 424g Därefter den oartige typen som vänder baken emot oss är Another Hero ( Hero) För tillfället tyngst 456g.
Hero har en framsida också.

Yngst i gänget Absolute Cute ( Cute) väger 426 g så systrarna ligger nära varandra i vikt.
Här är en liten pudring av snö över marken, det blir spännande att se om det fortfarande är vitt i morgonbitti???
I morgon, ja.... då är det fredag.
Jag slutar tidigt, men det innebär också att jag börjar tidigt, så för att inte fastna vid datorn så slutar jag nu.
Natti


Kommentarer

LAINE sa…
I don´t need another Hero, attans vad söt han är, både bakifrån och framifrån. Puss på alla fyra från mig. Kramiz från LoV

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril