Kanske är ni trötta

på valpbilder så Merry får vara med i dag i stället. Skulle ni trots allt vilja se mer valpbilder så kommer jag väl innan helgen är slut lägga ut nya bilder på underverken.
Nu är det nämligen som så att 3 av 4 har öppnat ögonen och den sista , är på gång.
Med öppna ögon blir de genast mer personliga och söta.
"råttstadiet " övergår till...? varma goa ???
Ja, ni ser ibland tar ordförrådet slut.
Lite kommentarer om vädret kan jag inte låta bli att fälla.
I måndags lovordade jag kylan och den klara luften, men om jag hade skrivit något i går så hade jag högljutt beklagat mig över blåsten och den gräsligt råkalla luften som trängde in överallt.
Frisk luft i all ära, men det var inte skönt i går.
I dag hade vi en härlig morgon och en riktigt skön förmiddag med den där klara luften, tyvärr övergick det sedermera till ökad vind och kallt piskande regn som hade en temperatur väldigt nära nollan.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril