Lite har jag

trots allt fått gjort i dag ( fast än har jag inte vågat äta något mer än en liten macka som långsamt slank ned åtföljd av ett glas fil.
Henric som åkte på föreläsningen i mitt ställe ringde under lunchpausen och han hade vänligheten att tala om att det var jätte bra och att föreläsaren var suveränt rolig.
Jag hoppas för egen del att chansen återkommer .Matrummet har fått julgardiner och dukar.
Det lyser hemtrevligt i fönstren på norr sidan ( faktiskt i de flesta fönster).
Så kan jag ju inte låta bli att undrar, var är snön???

Cookie är inte instängd, nej men utestängd!!
Valparna har i dag fått flytta in i vardagsrummet.
Givetvis vill alla hundarna hälsa och en del vill sannolikt leka,men för att inte bli " pipleksaker " till Cookie eller Tekla så känns det tryggast att ha dem i hage. Tids nog kommer de att tumla runt med de andra både inne & ute.
Annan korg och miljö, å så många "lattjo " varelser som passerar.

Tur att vi har en lugn och trygg mamma, så flytten var inte alls skrämmande.






Kommentarer

LAINE sa…
Hallå där, i julmysiga stugan. Vad fint du gjort, tyvärr så vet inte jag heller var snön är... bara borta? Man kan riktigt se på Cookie vad sugen hon är på nya lekkamrater. MEN vad mysigt de ser ut att ha valpisarna och deras fina mamma. Stackars dig Lala som har en stökig mage, coca cola ska ju vara bra. Krya på dig o pussa valpgänget från LoV

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril