Grisigt värre !!!

jag glömde att beklaga mig. Det är nämligen som så att nattsömnen
( ja, jag talar om föregående natten) inne höll en hel del störningar.
Jag vaknade till någon gång under natten av ett besynnerligt ljud, ett läte jag inte kunde definiera eller härleda, hundarna reagerade inte så jag antog att det inte inbrott på gång.
Sömnigt vände jag på mig ( utan att en enda Papillon föll i golvet, man har väl vanan inne) och somnade om ganska snart.
Tyvärr så upprepades detta ljud vid ett flertaltillfällen under natten och någon gång på småtimmarna så insåg jag att det varhundarnas kompis det Vietnamesiska hängbuksvinet som grymtade till varje gång som Stella vände sig i korgen.
Leksaken hade hamnat under fällen i korgen.
Det var inget jag orkade åtgärda under den gångna natten, men jag har försäkrat mig om att det inte ligger någon leksak med ljud i hennes korg i natt ( fast just därför så sover hon för tillfället i soffan).

Zharlotta/ Tekla tycker vi skall avsluta denna dagen den 40:e av de som återstår av detta året med en vacker bild så håll till godo.



Kommentarer

Anonym sa…
Jättekul att läsa din blogg. =D Har själv en papillon. :)
Anonym sa…
Jättekul att läsa din blogg. =D Har själv en papillon. :)

/ http://emmmelie.blogg.se

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril