Omväg

Här serveras maten i naturlig förpackning.
Det var inte alls min mening att skrämma upp er, fast det var ändå skönt att skriva av sig oron. Det verkar glädjande nog som om det har vänt.

För att valpen (arna) uppenbarligen åt, eller i alla fall försökte, så ville jag helst inte beröva den nöjet med den naturliga trevliga matförpackningen.

Därför gav jag moders mjölksersättningen till Kryddan. Innan jag somnade så hade den lilla gått upp 4 g, i morse betydligt mer och sist jag vägde henne så hade hon kommit i kapp och lagt på sig lite fler gram än hon hade när hon föddes,så det verkar vända i positiv riktning ( fast det är min 13:e kull och för tillfället så finns det ja, just det 13 hundar i huset!!! men det borde väl vara tur tal???) När valparna inte sover eller äter så håller de sig nära varnadra eller / och sin mor.

Och de växer, sakta men förhoppningsvis säkert.


Här är några som jag inte behöver oroa mig för när det gäller mat intag ( möjligen att de äter för mycket och för fort).

Tekla blir snart 6 månader Cookie är 12 veckor, att de trivs tillsammans syns nog.




Kommentarer

Stort grattis till valparna Lala!! Dom ser verkligen kanonfina ut, herregud vad man blir valpsjuk när man ser dessa små underbara varelser!
Stort lycka till med dom!
MVH Michaela och pappisarna i Norrland
LAINE sa…
Naturlig förpackning är Mmmm. Gud så söta. Att de stora flickorna trivs ihop jodå det syns allt. Må så gott. Kramisar från L o V

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril